אתם בטח מכירים את זה שעסק עם מחזור גדול לא אומר כלום!
לא רק שהמון פעמים עסק כזה כמעט ולא רווחי אלא ככל שהוא גודל יותר הוא גם בסכנה גדולה יותר ליפול עקב התחייבויות גדולות יותר, קושי לנהל תזרים, לתת שירות ללקוחות וכו׳
מתוך הלחץ שהשוטף שוטף את העסקים האלו, הם בעיקר מתנהלים מתוך כיבוי שרפות.
אין להם זמן להטמיע מערכות שצריך לעסק בסדר גודל שלהם, לגייס בצורה נכונה יותר שתמנע בזבוז זמן יקר, אנרגיה והפסדים לחברה.
הרצון שלהם לגדול ומהר ע״י שיווק ומכירות מתוך מחשבה שזה מה שיפתור להם את הבעיות, כנראה שהוא זה שיפיל אותם ורק יחנוק אותם יותר.
ללא עשיית סדר ותוכנית לצמיחה אסטרטגית במקביל לבניית תשתיות מתאימות, העסק נמצא בסיכון גדול, ובעלי העסק מפסידים עוד שנים מהחיים שהעבירו בלחץ גדול ופספסו את הדברים החשובים של החיים כמו משפחה חברים בריאות וכו׳.
מודל עסקי
ניהול תזרים והבנת הרווחיות לקבלת החלטות אסטרטגיות בעסק
תחזית עסקית
שכר
תמחור ובניית מוצרים
גביה
הלוואות בתנאים טובים
השקעות
הוזלה של הוצאות
בניית מוצר פרימיום רווחי
מערכות crm
sop- נהלים ליצירת סיסטם לעסק
קבלת החלטות
ניהול זמן ופרויקטים
אתר
אוטומציות
גיוס נכון ומתאים לאורך טווח
הגדרת משרות
מטריצה ארגונית
סיסטם לניהול בעלי תפקידים
מוטיבציה
תוכניות בונוסים
usp- הבידול הייחודי שלך
פיקוח ושיפור ביצועים
הטמעת אסטרטגיה בקמפיינים
מיתוג פנימי
מועדון לקוחות
פעילות ברשתות
פתרונות ללא עלות כמו שת״פים
לוקשיין כהוצאת שיווק
ניהול מערך מכירות
תסריטי שיחה
לקוח סמוי
מבצעים לפי תקופה
אפסלים
follow up
תודעת שפע
תודעה מנצחת
מוטיבציה
התנהלות ישרה
נתינת ערך
חזון מקדם
שירות לקוחות שיוצר לקוחות מעריצים
ערכים מובילים ויישום בנהלים
1. נבין מה השלב הבא בעסק שלך.
2. נבנה תכנית שתיצור גדילה בריאה של העסק.
3. נעבוד קשה להוציא לפועל את התוכנית עבודה.
השאלון יציף נושאים שאלות ונתונים של העסק כך שתגיע מוכן לפגישה ונוכל לזקק את האסטרטגיה שלך שלב אחרי שלב לפריצת דרך משמעותית.
בפגישה ננתח את העסק באופן מקיף 720 נדבר על המספרים של העסק מודל עסקי, תמחור, ניהול, שיווק, מכירות, מוצרים וכו׳
זהו שלב שאני יושב עם עצמי מנתח את הנתונים בודק מתחרים מתייעץ עם גורמי מקצוע ופונה אליך להשלמת נתונים במידת הצורך
בפגישה הזו אנחנו נשב על האסטרטגיה שבניתי כולל השלבים להוצאה לפועל, נחדד את הדברים ותצא עם תוכנית פעולה פרקטית לפריצת דרך משמעותית לעסק שלך מתוך הבנה של התמונה הגדולה עם חזון לאיך שהעסק שלך צריך להראות במגרש של הגדולים
א.יישמתי את הדברים בעצמי
ב.הכרת המגזרים השונים – כבעל תשובה אני מכיר מבפנים את כל המגזרים השונים מה שמאפשר לי לחדור לשווקים עם ניואנסים שונים ֿ
ג.עולמות הידע שאני משלב לגרום להוצאה לפועל של התוכנית האסטרטגית הם אלו שמובילים למינוף ופריצה
ד.הקמת סיסטם לעסקים בשילוב עם טכנולוגיות שונות
ה.אני ממוקד על רווחיות
כמה עסקים נראים סופר מצליחים, הם מוכרים במיליונים אבל הם נאבקים יום יום בגלל שהם ממוקדים על הגדלת מחזור ולא על הגדל רווח ולכן הם שואלים אותי ״יש לנו מחזורים של מיליונים אבל איפה הכסף?״
מהנסיון שלי גם כצוות בסמינרים וסדנאות ובליווי של מאות פגישות, לאחר שהלקוח שומע את העצה לרוב הוא טוען שזו עצה מעולה אבל ״בעסק שלי זה שונה״״אצלי זה לא יעבוד״ ״אין לי זמן ליישם אותה״, והמטרה שלי היא להראות לסקים שאני מלווה שהעצה מתאימה גם להם, לעשות להם את האדפטציה המתאימה ולגרום להם להוציא לפועל, וזו אומנות.
בסופו של דבר אנחנו יודעים המון דברים ואם נוציא אותם לפועל אנחנו נצמח , אך למרות זאת אנחנו תקועים עם תירוצים שמונעים מאיתנו להוציא את אותם פעולות לפועל. ולכן הרבה יותר חשוב מללמוד על איזה אסטרטגיה חדשה, האומנות היא לגרום ללקוח לצאת לפועל ולא לוותר להם.
כל כך הרבה פעמים טעות אחת שמונעים או עצה אחת שמיישמים שווה הרבה יותר מכל עלות הייעוץ
אי אפשר להתחרות עם מי שכל הזמן סביב התחום שלו והוא מומחה בתחומו, יש הבדל בין להיות מומחה במקצוע שלך, לבין להיות מומחה באיך לנהל ולהצמיח עסק, לרוב האנשים אין את הזמן או היכולת להיות מומחים בשניהם גם להיות המובילים בתחומם וגם ולהתעדכן בכל הטרנדים החדשים של טכנולוגיה שיווק מכירות ניהול וכו׳
בסופו של דבר מה שמעניין אותנו הוא לא מחזור אלא מה שנשאר ממנו בכיס וזה תלוי בתמחור נכון, פיתוח מוצרים צמצום הוצאות, מקסום תוצאות של שיווק ומכירות, שימור לקוחות, עבודה נכונה עם מיסוי, השקעות וכו׳
אולי התחום שבעלי עסקים הכי שונאים אבל לא מובן איך אפשר לקבל כל החלטה בעסק מבלי חיבור למספרים והבנת הרווחיות, בין אם זה יציאה לקמפיין בניית מוצרים גיוס עובדים הרחבת המשרד רכישת ציוד וכו׳
השילוב מוביל לפריצת דרך מבדלת בנישה שלך כך הבאתי רעיונות משירות במוסך מורשה של טויטה לשירות בחנות בגדים מה שיוצר בידול עצום
אותה יכולת של המאמן של מייק טייסון לייעץ לו במהלך קרב, למרות שמייק טייסון הרבה יותר טוב מהמאמן שלו באגרוף, נובע מהסתכלות של התמונה הגדולה מבחוץ. בעלי עסקים נמצאים בתוך העשיה מה שמוביל להסתכלות צרה ובטוחים שיש משהו אחד שהם יעשו וזה יקפיץ את העסק. כמי שנמצא מבחוץ ורואה את התמונה הגדולה אני יכול להכווין מתוך ראיה אסטרטגית והוליסטית.
הייעוץ העסקי מביא להתרחבות ולהתרחבות צריך תשתית עסקית וגם מנטלית, צריך הרבה אומץ לקבלת החלטות, הרבה סדר וארגון, לדעת לשחרר ולהאציל סמכויות ולחשוב ROI
חלק בלתי נפרד מהתקדמות זה לחגוג הצלחות
למדתי מהכי גדולים בארץ ובעולם טוני רובינס, בילי ג׳ין, גרי ווי ראסל ברנסון, אלכס הורמוזי, ניר דובדבני, יוסי לוי ועוד…
בנוסף אני משלב עולמות שונים כדי לגרום להצלחה, כלים מעולם הנפש, הספורט, הצבא, מדעי המוח, כלכלה התנהגותית וכמובן העולם העסקי והפיננסי השילוב שלהם מאפשר לצאת לפעולה ולמצוא את המשאבים שצריך כדי לפרוץ
והכי חשוב שאני כל הזמן לומד מהכי טובים בעולם מתעדכן בפסיכולוגיה השיווקית, בפלטפורמות השונות, חידושים טכנולוגים, אוטומציות וכו׳
אני מומחה בפתרונות לעסקים עם מחזור שנתי של מעל 1 מ׳
הסיבה שבחרתי בקהל היעד הזה כי אני אוהב לרוץ ולהצליח וכדי להצליח אתה צריך להיות מותג מוביל בתחומך
כדי להיות מותג ולעבור למגרש של הגדולים ישנה השקעה לא קטנה שלרוב הם יצטרכו לעשות כגון מיתוג מחדש, בניית אתר מוכר, גיוס עובדים, תשלום על ייעוץ עסקי וכו׳
ולרוב עסקים בסדר גודל הזה נמצאים במצב שהם יותר יכולים להרשות את זה לעצמם ולהחזיר את ההוצאות האלו די בקלות.
ולכן אם עזרתי לעסק לגדול באחוזים בודדים הוא יחזיר את העלות שלי בקלות ובכך אני לא לוקח כמעט סיכון בהשקעה בי למרות שהשאיפה ומה שקורה בשטח עסקים גודלים בעשרות אחוזים וגם מכפילים את עצמם וזה מה שנותן לי את התשוקה למה שאני עושה.
בסופו של דבר ההחלטה של קהל היעד שלי לקחת ייעוץ עסקי הם מהפשוטות ביותר שיש כי החזר ההשקעה הוא כל כך קל
תעשה חישוב רגע כמה מוצרים או שירותים אתה צריך כדי לממן את תהליך הניתוח 720 לפוקוס ואסטרטגיה ?
האם מתוך כל התהליך הזה תמצא כמה עצות שיעזרו לך להכניס הרבה יותר או למנוע הפסד של הרבה יותר?
אז מה ההתלבטות ?
ויותר מזה ! רק כדי לעזור לך לקבל החלטה לפרוץ
אם לאחר התוכנית תגיד שזה לא היה שווה הרבה יותר מהמחיר ששילמת, תקבל את כל התשלום בחזרה
יש לך 100% אחריות!!
לאחר שכמעט ונהרגתי כמה פעמים במהלך השירות שלי ברצועת עזה ואיבדתי חברים. הבנתי שאני לא הולך לפספס את החיים שלי. את מה שאני לומד, אני לומד לעצמי איך לחיות בצורה הכי טובה מבחינה רוחנית וגשמית ורק אז אני מעביר הלאה וזה כל כך מספק לאפשר לאנשים לחוות גדילה גשמית ורוחנית
במיוחד בפאן העסקי ההבנה ששינוי של כמה דברים קטנים יכול לשנות להם את איכות החיים לגמרי הוא מדהים
בנוסף זה מבטא פאן מסוים בנפש שלי, בייעוץ עסקי יש המון אדרנלין קבלת החלטות מפחידות שדורשות המון אומץ, מנהיגות וכו׳ ולכן אני מגיע לזה בתשוקה עצומה
כשיש אתגר וירידה בעסק או צורך לגדול, צריך להשקיע יותר ולעבוד בקור רוח
בדיוק כמו שעכשיו אני אחרי ירידה של כ 70% בעקבות המילואים אני משקיע יותר ועושה קמפיינים ולא מצטמצם
מה שמאפשר לי לקבל את ההחלטה להשקיע יותר זה חישוב פשוט
כמה החזר אני אקבל על ההשקעה שלי או מה שנקרא ROI
כשאני משקיע בכל דבר בעסק, אם זה קמפיין, גיוס עובד, בחירת לוקיישן וגם בייעוץ עסקי אני צריך לחשב החזר השקעה
בשביל זה אני צריך להבין את השווי לקוח שלי דוגמא מלקוחות שלי שיש להם רשת של מרחבי עבודה, סגירה של משרד אפילו קטן יחסית ב 3200 ש״ח לחודש והממוצע שלקוח נשאר הוא לפחות שנה, שווי לקוח אחד הוא 38,400 ש״ח
אני מוריד את העלויות כדי לקבל את הרוח הגולמי לצורך העניין לדוגמא זה משאיר לי 25,000 ש״ח ואז אם אני שוקל להביא איש מכירות שעלות השכר שלו וכל הדברים הנלווים אליו תהיה כ 20,000 ש״ח בחודש אני צריך לשאול את עצמי שתיאורטית אם הוא יהיה מסוגל לסגור לקוח אחד קטן יחסית בחודש אני כבר מרוויח על הגיוס הזה
ולכן גם בפגישה שלנו שנעבור על כל הדברים שציינתי אני מאמין שתבינו שרק בהחלטה אחת קטנה תוכלו להחזיר הרבה מעבר למה שהשקעתם בתוכנית הזו.
תמיד ללמוד ולהתעדכן מהטובים ביותר בעולם
ירידה לפרטים ומעקב על תהליך הביצוע
אני מאוד מאמין באנשים וביכולת שלהם ולכן אני דוחף אותם חזק לפרוץ ולצאת מאזורי הנוחות מה שנותן סיפוק שאין כדוגמתו
התקדמות חייבת לבוא מתוך איזון ולכן לנגד ענינו זו היכולת לשלב את תחומי החיים השונים משום שבסופו של דבר אנחנו רוצים להיות מאושרים ולכן ההתקדמות תהיה מתוך שמירה על בריאות הנפש והגוף שלנו העצמת הקשרים המשפחתיים והסביבתיים וכו׳
אני מלווה תהליכי ליווי משנת 2009. בעל הכשרה באימון אישי, דמיון מודרך, ייעוץ עסקי ואימון מכירות עם ניסיון של מאות פגישות מוצלחות.
במהלך השירות שלי כקצין בסיירת גבעתי באינתיפאדה השנייה בה הובלתי מבצעים מורכבים ברצועת עזה, עברתי כמה חווית עוצמתיות בהן כמעט ונהרגתי.
וכשהבנתי, שאני יכול למות,
הבנתי משהו חשוב יותר- אני חייב לחיות!
הבנתי שאם לא אעשה משהו אחר ממה שהתרגלתי לעשות עד כה, כנראה אסיים את חיי כמו כולם פחות או יותר, בתחושת פספוס ואכזבה.
כך מצאתי את עצמי חוקר את מהות החיים, לומד את פנימיות התורה ונכנס לעומק העולם הטיפולי והפרקטיקה העסקית.
גיליתי, שכדי להיות מאושר, הדבר החשוב ביותר הוא להגיע לשורש נשמתו של האדם, לדייק את הרצון הכי פנימי שלו, ורק לאחר מכן לדאוג לדרכים להגשים את עצמו.
עם ניסיון בעולם המנטורינג מ 2009, ומעל מ-60,000 איש שהשתתפו בסדנאות ובהרצאות שלי, אני יודע שאוכל לעזור גם לכם לדייק את חייכם לחיות חיים עם הרבה יותר משמעות ואנרגיה.
תוכן איכותי להתפתחות אישית
ובעלי עסקים מוגש לכם באהבה
לקדם את עצמנו צרכים לעשות פעולות ולרוב הם מפחידות ואין מנוס מלגעת בהם
אזור הנוחות זה לא מה שהכי קשה אלא מה שאני לא מכיר ולכן להתקדם צריכים לחזק את השריר שמוכן להתמודד עם חוסר וודאות עם היכולת לנסות גם במחיר של להיכשל אבל העיקר ללמוד כי זו הדרך להתקדם
בסופו של דבר לכולנו יהיו משברים ואתגרים השאלה עם איזה מיינדסט נגיע אליהם, של תירוצים או של פתרונות ?
עובדים הם הדבר החשוב ביותר בעסק, החכמה היא לבנות מערכת יחסים בריאה שתחזיק לאורך זמן
שיטה היא המפתח להיות מותג ולתת וודאות ללקוח שאתה מסוגל להעביר אותו מנקודה A לנקודה B, הרבה עסקים חושבים שזה לא רלוונטי להם אבל אתם תתפלאו כמה אפשר להיות יצירתיים
עובדים צרכים דלק צריך כל הזמן למלא אותם במוטיבציה אך יש סוגי מוטיבציה שפועלים מהר וחזק, אבל לטווח קצר, ויש את אלו שפועלים לטווח ארוך